fredag 22 augusti 2014

Känd från och erkänd av tidningen Allt om MTB

För några månader bakåt i tiden blev jag intervjuad/tillfrågad av Allt om MTB. De ville veta vilken min favoritstig var. Jag skrev en kort förklaring skickade in några bilder och en GPS-fil. Resultatet blev en stilig portträttbild och ingressbilden till hela artikeln där två cyklister till intervjuats.



Men det mest roliga i senaste numret (nr 3-2014) av Allt om MTB är ändå artikeln som kom på nästa uppslag. En artikel om Borlänge Tour där jag i år var speaker. Vilket också uppmärksammades med både bild och text. "Dessutom är den duktiga speakern Oscar Ekstam på plats, vars ljuva stämma man annars brukar få lyssna till under långloppen. Han ser till att publiken är välinformerad och håller låda i ett, på ett bra sätt!". 
Fantastiskt roligt att få läsa så fina ord om mig själv. Det kommer jag leva länge på. Tack Jesper Andersson och Allt om MTB! För er som ännu inte läst detta nummer av tidningen så kan man köpa lösnummer här eller så surfar man in på tidningens egna hemsida och löser en prenumeration.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar