fredag 5 april 2013

På väg till Danmark för EnergySport-ambassadör-träff, häng med på träffen med mig!

Nu har jag slagit mig ned hårt i ett säte på tåget som förhoppningsvis tar mig hela vägen till Köpenhamn. Och därifrån hoppas jag lyckas med konststycket att betala en biljett på lilla tåget till Roskilde. Lyckas jag med det väntar en övernattning på EnergySports huvudkontor och under morgondagen är schemat späckat med information, produktvisning, utprovning och såklart en cykeltur.

Jag planerar att ta en hel del bilder, både med mobilen och med systemkameran som självklart åkte med. En del av Mobilbilderna kommer jag att publicera direkt hör på bloggen med enklare kommentarer om vad jag/vi håller på med på träffen. Mitt Instagram-flöde kommer nog att uppdateras än mer. Och när jag är hemkommen och har sorterat lite kommer även ett längre utförligare inlägg här på bloggen om hur hela träffen var.

Så. Där har nu upplägget för min fredag, lördag och söndag. Ni är fria att följa mig hur ni vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar